HTML

Leírás

Képregényekkel és a képregények világával foglalkozó blogom. Kellemes időtöltést!

Utolsó kommentek

  • Imre Stolcz: @codexe: Szia érdekelnének ha még megvannak milyen képregények vannak a birtokodba :) 06 70 543 80 22 (2018.04.23. 17:47) Mennyit is ér egy képregény?
  • codexe: Tele vagyok képregényekkel. 1991-ből 1992-ből és tovább. 7-8 évesen kezdtem venni őket, de nagyon útba vannak már. Bosszú angyalai, Pókember, Superman (vagy Superman & Batman), X-Men, Spawn, Cu... (2018.02.04. 16:09) Mennyit is ér egy képregény?
  • doggfather: @com-x90: igazán nincs mit! (2014.01.12. 15:24) Star Wars Omnibus: Wild Space Vol.1 (TPB)
  • com-x90: @doggfather: Köszönöm szépen, hogy szóltál, sajnos mostanában, mióta dolgozom, nincs időm a blogra, amint azt észre is vettétek, de igyekszem majd tenni ellene valamit és időt szánni rá. Még egyszer... (2014.01.09. 17:52) Star Wars Omnibus: Wild Space Vol.1 (TPB)
  • doggfather: ha nem írsz semmit a blog.hu le fogja tiltani/törölni a blogod! (2014.01.08. 18:54) Star Wars Omnibus: Wild Space Vol.1 (TPB)
  • Utolsó 20

Friss topikok

Címkék

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Statisztika és köszönet

com-x90 2012.08.21. 14:42

Megvallom őszintén, hogy a blog kísérleti jelleggel indult és egyfajta saját magamnak készített olvasónaplónak, kísérletnek szántam. Aztán hamar komolyra vettem a figurát és igyekeztem olyan bemutatókat, bejegyzéseket írni, amelyben több beszédes információ, tény is van és amely az érdeklődőknek, a képregényveteránoknak illetve a képregénnyel csak most ismerkedőknek is érdekes lehet, nem számítva, hogy én is tanulok közben. A blog kicsivel több, mint 2 hónapja indult és azóta figyelemmel követem a statisztikákat. Nagy örömömre szolgált az első kommentek, hozzászólások beérkezése, az ötletek és javaslatok, ajánlások amelyekkel előálltatok. Az első dicséretemet éppúgy  megkaptam az egyik bejegyzésemet illetően, mint az első helyreigazításomat és feddésemet. A blog indulása óta augusztus 18.-án átléptem a 1000. lapletöltést is és jelenleg 1114-nél jár a blog. Kommentek is érkeznek szép számmal, melyeknek nagyon örülök és csak bíztatni tudlak benneteket, hogy bátran írjátok meg véleményeteket, álláspontotokat, ha nem értetek valamivel egyet, akkor is. Nem félek Nektek igazat adni. Mindez azt bizonyítja, hogy olvassátok az írásaimat és  hogy Titeket is éppúgy foglalkoztat a téma, mint engem.

Még egyszer köszönöm szépen mindenkinek, aki a blogomra látogatott/látogat és külön köszönet a hozzászólóknak, akik rávilágítanak arra, hogy bizony én sem vagyok tévedhetetlen.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://napicomx.blog.hu/api/trackback/id/tr954723248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.08.26. 13:18:09

én nagyon új olvasó vagyok, vagy egy hete olvaslak, de ezentúl biztos, hogy rendszeresen, nagyon jó kis blog ez.

És mivel imádok kommentelni (ha ez eddig nem derült volna ki), így lesz kommented is egypár. :D

com-x90 2012.08.26. 14:26:32

@doggfather: Köszönöm, örülök hogy tetszik. Mivel nekem is hamarosan becsengetnek, ezért a bejegyzéseim valószínűleg ritkulni fognak, de igyekszem azért írogatni. A kommentek pedig jöhetnek, az sosem baj :)
süti beállítások módosítása